2016. február 14., vasárnap

Megújultam!

Az ember változik, ahogyan az évszakok és ha kicsit sikerül az évek alatt egyre jobb önismeretet fejleszteni, akkor az idő előrehaladtával letisztulnak bennünk a dolgok. Lekerülnek rólunk a sallangok és valahogy minden letisztul.
Valahogy így érzem magam én is, így 30 éves elmúltán az ember már sokkal többet mélázik az élet apró-cseprő dolgain, fürkészve a Teremtő szándékát a világban és önmagamban.
Igyekszem kicsit egyszerűsödni, mert bizony a világ körülöttünk inkább összekuszálná a szálakat, és magam körül szeretnék egy olyan miliőt teremteni ,ahol kicsit lassabban múlik az idő.
Rájöttem, hogy nagyon szeretem a fehéret, mert egyrészt egyszerű, másrészt olyan tisztaság érzetet ad és felüdít a látványa :-) Szeretem az időt álló dolgokat, a régi, történettel rendelkező bútorokat és a csipkét....
Az új honlap dizájn is ezt a hangulatot próbálja visszaadni, persze ott vannak azok a "marcsis" dolgok ahogy a férjem és a barátaim mondanák, gondolok itt pl a rózsákra. (a szalag,csipke és a gyöngy most lemaradt,de a tartalomban majd lesz bőven remélem)
Remélem velem tartotok néha, kicsit szeretném megtölteni az oldalt másféle tartalmakkal is, egy kis olvasnivalóval és persze nem maradnak el majd az általam készített dolgok sem :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése