2012. május 17., csütörtök

Marina, az öltöztethető baba...

Múlt héten nagy fába vágtam a fejszém, elkészíteni egy kb 120 cm-es nagy, öltöztethető babát. Már előre izgultam, hogy fog sikerülni, szép lesz-e tényleg, mint, ahogy elképzeltem. Aztán nekiláttam, reggel a kisfiam megrökönyödve tapasztalta, hogy női testrészek hevernek a kanapén...még jó, hogy ilyen pici még, különben bajban lettem volna :-) Aztán annyira megtetszett neki, hogy az egyik lábat el is vitte gyorsan! Az új varrógép remekül működött....na jó, azért volt egy kis zsörtölődés, nem mindig azt csinálta, amit szerettem volna...
A legnehezebb talán az összeállítás volt, a végtagok elkészítésénél ügyeltem arra, hogy mozgathatóak legyenek, aztán egy kis csinosítás és jöhetett a ruha. Természetesen pöttyös... a férjem szerint hasonlít valakire :-)
Hogy milyen lett? Azt döntsétek el ti!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése